دانلود آهنگ تو میری از مرتضی پاشایی

آرشيو



درباره ما
محمد طبا طباییان ٍ به وبلاگ من خوش آمدید ...............نظر یادتون نره...:)
ایمیل : mohamad_tbn@yahoo.com

تو اینجا می تونید همه چی دانلود کنید....بدو بیا

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 71
بازدید دیروز : 62
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 222
بازدید کل : 20967
تعداد مطالب : 243
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1


.



کلمات کليدي

ارسال مطلب توسط محمد طبا طباییان در تاريخ سه شنبه 23 ارديبهشت 1393, 5:28 بعد از ظهر


دانلود آهنگ فوق العاده ریبا و شنیدنی تو میری با صدای مرتضی پاشایی

 

26t4ytwq477247247

دانلود در ادامه مطلب

 

 

 

آهنگ با کیفیت ۱۲۸ : حجم ۲٫۴۱ مگابایت

» دانلود آهنگ تو میری «

 

 

متن آهنگ تو میری از مزتضی پاشایی :

 

دارم رنگ بی بند وباری می گیرم

واسه خنده از هر چی یاری می گیرم

دارم می فروشم غم لحظه هامو

دارم رنگ یک زخم کاری میگیرم

دارم تو دلم اشک رفتن می بارم

میخوام داده هاتو واست پس بیارم

نمی خوام بفهمی وقتی نباشی

من حتی همین گریه هارو ندارم

می خندم تا یادم نیاد خاطراتت

که سنگین تر از این نشه خواب بی تو

نمی خوام که حال دلم رو بفهمی

نمی خوام بفهمی که بی تاب بی تو

غروبه تو میری و من می شکنم باز

به روت این شکست و نمی خوام بیارم

نمی خوام بفهمی که وقتی تو نیستی

دلیلی واسه زنده بودن ندارم

تو رو به رهایی و من رو به این غم

میری تا توی سرنوشتت نباشم

اگه روزی برگشتی و من نبودم

بدون خواستم اما نشد بی تو باشم

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









دسته بندي : <-CategoryName->

آمار شما



صفحات سايت


آخرين مطالب
» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )
موضوعات

لينکستان
  • آهنگ جدید
  • ردیاب جی پی اس ماشین
  • ارم زوتی z300
  • جلو پنجره زوتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان 8downloads و آدرس 8downloads.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.